با تور مسکو به نقطه‌ی صفر زمین سفر کنید

3 نکته که باید قبل از سفر به مسکو به آن‌ها توجه کنید در سفر با تور مسکو در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟ با جاذبه‌های گردشگری مسکو بیشتر آشنا شوید از تور مسکو کریسمس تا تور مسکو ویژ‌ه‌ی نوروز؛ نگاهی به قیمت تورهای روسیه

3 نکته که باید قبل از سفر به مسکو به آن‌ها توجه کنید

  1.  ویزا: برای سفر به روسیه مثل هر کشور دیگری نیاز به تهیه‌ی ویزا دارید. ویزای توریستی روسیه تنها چهارده روز اعتبار دارد، بنابراین بهتر است قبل از درخواست ویزا، زمان دقیق سفرتان را مشخص کنید. بعد از آن کافی است با دو قطعه عکس 4*3، پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار، فرم اطلاعات شخصی تکمیل شده، بیمه‌نامه‌ی مسافرتی معتبر، اصل بلیت رفت و برگشت تایید شده به سفارت روسیه واقع در تهران، خیابان نوفلوشاتو پلاک 37 مراجعه کنید.
  2. واحد پول متداول روسیه: روس‌ها مبادله‌هایشان را با روبل انجام می‌دهند، برای تهیه‌ی روبل می‌توانید به صرافی‌های روسیه مراجعه کنید یا قبل از سفر با مراجعه به شعب بانک ملی پولتان را به روبل تبدیل کنید. البته استفاده از یورو و دلار هم در روسیه رایج است و می‌توانید با خیال راحت از این واحدهای پولی هم استفاده کنید.
  3. بهترین زمان سفر به مسکو: بخش‌های شمالی روسیه به خاطر نزدیکی به قطب سرد هستند. اما بخش‌های مرکزی آب و هوای بهتر و مساعدتری دارند. با این وجود بهترین زمان برای سفر به مسکو حدود تابستان است.

البته اگر کمی تحمل سرما را دارید و دوست دارید در جشن‌های مربوط به سال نو شرکت کنید، شاید بد نباشد به سراغ تور مسکو کریسمس بروید. از طرف دیگر جشنواره‌ی زمستانی هم در بازه‌ی زمانی اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه برگزار می‌شود، بنابراین اگر اهل بازی‌های زمستانی هستید یا دوست دارید نگاهی به مجسمه‌های یخی بندازید، خوب است که به سراغ تور مسکو ژانویه بروید.

در سفر با تور مسکو در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟

 

در مسکو می‌توانید به طیف وسیعی از انواع اقامتگاه‌ها ار هتل‌های چندستاره تا هاستل‌ها دسترسی داشته‌باشید. برای این‌که انتخاب بهتر و راحت‌تری داشته‌باشید در این بخش چند هتل پرطرفدارتر مسکو را معرفی می‌کنیم.

هتل کاسموس کلاب: هتل کاسموس کلاب یکی از هتل‌های سه ستاره‌ی شهر مسکو است و با ایستگاه مترو تنها چهارصدمتر فاصله دارد. این هتل بیست و پنج طبقه دارای امکاناتی مثل استخر سرپوشیده، چندین رستوران و کافه، سالن ماساژ و سالن ورزشی است. البته خوب است بدانید در صورتی‌که با تور مسکو ژانویه و یا کریسمس برای اقامت به این هتل بروید، به خاطر زمان پرترافیک سفر ممکن است هزینه‌ی اقامت اندکی افزایش داشته‌باشد.

هتل رادیسون: این هتل سه ستاره با ایستگاه مترو تنها سیصدمتر فاصله دارد و اطراف آن پر از مغازه و فروشگاه‌های مختلف است. بنابراین اگر بخواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید به راحتی می‌توانید از خطوط متروی معروف مسکو استفاده کنید. استخر سرپوشیده، رستوران‌هایی با منوهای متنوع و غذاهای بین‌الملل، سالن ژیمناستیک و سونا از امکانات دیگر این هتل هستند.

هتل سالوت: هتل چهارستاره‌ی سالوت که تنها پانزده دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد؛ یکی از معروف‌ترین هتل‌های مسکو است. این هتل با امکاناتی مثل سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، مجموعه رستوران‌ها و کافه‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. خبر خوب این‌که این هتل از ایستگاه مترو هم فاصله‌ی کمی دارد و به راحتی می‌توانید با استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی به بناهای تاریخی و جاذبه‌های توریستی مسکو دسترسی پیدا کنید.

با جاذبه‌های گردشگری مسکو بیشتر آشنا شوید

تور مسکو

  • کلیسای سنت باسیل: حتما شما هم هنگام تحقیق راجع به انواع تور مسکو چشمتان به یک کلیسا با گنبدهای رنگارنگ افتاده‌است. این کلیسا همان کلیسای سنت باسیل است که به دستور ایوان مخوف ساخته‌شد. و به نوعی نماد پیروزی روس‌ها در مقابل تاتارهاست.

کلیسای سنت باسیل تا حدود قرن هفده به رنگ سفید بود اما کم‌کم هنرمندان ارتودوکس دست به کار شدند و رنگ و لعاب امروزی را به آن اضافه کردند.

  • صومعه‌ی ناوادویچی: روس‌ها تا دلتان بخواهد نویسنده و کارگردان درجه‌ی یک داشتند و دارند. اگر دوست دارید با یک تیر چند نشان بزنید می‌توانید به صومعه‌ی ناوادویچی در جنوب غرب رودخانه‌ی مسکو بروید. به این ترتیب هم از یک بنای تاریخی بزرگ و جذاب بازدید می‌کنید و هم می‌توانید از مقبره‌ی بزرگانی مثل چخوف،توپلف و از همه مهمتر ابوالقاسم لاهوتی فعال سیاسی و شاعر ایرانی در زمان مشروطه دیدن کنید.
  • متروی مسکو: اگر فکر می‌کنید متروی مسکو یکی از هزاران خطوط حمل و نقل معمولی در دنیاست، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. خط متروی مسکو در واقع یک گالری هنری است که یک قطار حمل و نقل شهری هم از وسط آن رد شده‌است.

خط متروی مسکو که پنجمین خط متروی بزرگ دنیاست از مجموعه‌ای از تالارهای طلایی، سنگ‌های مرمر، مجسمه‌های برنزی و چراغ‌های زینتی ساخته‌شده‌است. قدم زدن در این گالری زیرزمینی قطعا می‌تواند یکی از تجربیات جذاب شما در سفر روسیه باشد.

  • کاخ کرملین: در دنیا ساختمان‌های کمی هستند که می‌توانند ادعا کنند به تنهایی شاهد چندین حادثه‌ی بزرگ بوده‌اند؛ کرملین یکی از این ساختمان‌هاست. این ساختمان آتش گرفتن مسکو را دیده، از میان دیوارهایش یک انقلاب را هدایت کرده، و یک پادشاه مخوف را در دل خودش جا داده‌است.

کاخ کرملین در یکی از نقاط مرکزی مسکو واقع شده، در جنوب این کاخ رودخانه‌ی مسکوا جریان دارد، در سمت راست کاخ می‌توانید میدان سرخ مسکو و در سمت چپ کاخ می‌توانید به باغ الکساندر نگاهی بیندازید.

کاخ کرملین تقریبا در تمام کارت‌پستال‌های مربوط به روسیه و مسکو دیده‌می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید یک عکس یادگاری حاصل از هنر عکاسی خودتان را به دوستانتان هدیه‌بدهید، خوب است که به این کاخ سری بزنید.

از تور مسکو کریسمس تا تور مسکو ویژ‌ه‌ی نوروز؛ نگاهی به قیمت تورهای روسیه

تورهای روسیه قیمت‌های متفاوتی دارند. معمولا قیمت یک تور به عواملی مثل نوع هتل، خدمات ویژه مثل ترانسفر فرودگاهی، تعداد شهرهای مقصد، ایرلاین مسافربری و ... بستگی دارد.

بیشتر آژانس‌های مسافرتی تور مسکو را به شکل ترکیبی و به همراه بازدید از شهر سنت‌پترزبورگ برگزار می‌کنند. قیمت تور ترکیبی روسیه معمولا برای اقامت به مدت هفت شب و هشت روز در اتاق دو تخته‌ حدود 11،990،000 تومان تا 15،490،000  تومان و برای اقامت در اتاق یک تخته حدود 14،590،000  تومان تا 19،990،000  است.

 همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم در صورت سفر در زمان‌های شلوغی مثل ایام نوروز و یا کریسمس قیمت تور اندکی افزایش پیدا می‌کند.با نادیا پرواز به زادگاه مرشد و مارگریتا سفر کنید.

حالا که یک گشت مجازی در مسکو زدید، با مراحل گرفتن ویزا و سفر به این شهر آشنا شدید. شاید بد نباشد که در میان تورهای مسافرتی مختلف، یک تورمناسب را برای سفر انتخاب کنید.

هولدینگ نادیا پرواز یکی از مجریان تور مستقیم روسیه است. به این ترتیب و با وجود دفتر مستقیم این هولدینگ در روسیه، هزینه‌های سفر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. با این توضیحات هزینه‌ی تور ترکیبی روسیه‌ی نادیا پرواز برای سفر و اقامت به مدت هشت روز و هفت شب در شهرهای سنت‌پترزبورگ و مسکو حدود 11،990،000   تومان تا 19،990،000  تومان است.

این قیمت با توجه به نوع ایرلاین(ماهان یا آیروفلوت)، نوع هتل و یک تخته یا دو تخته بودن اتاق و البته مدت سفر(اقامت به مدت هفت روز و هشت شب یا نه روز و هشت شب) تعیین می‌شود.

 بیمه مسافرتی، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، ویزا، لیدر فارسی‌زبان و سیم‌کارت از دیگر خدمات تورمسکو و سنت‌پترزبورگ نادیا پرواز است. به این ترتیب سفر روسیه زودتر از آن‌چه که فکرش را بکنید وارد باشگاه سفرهای خاطره‌انگیزتان در زندگی می‌شود.

نادیا پرواز سفر به سبک رویای تو : 41579-021

فرم ارسال نظر