شب‌های روشن را با تور سنت پترزبورگ تجربه کنید

چند نکته‌ی اساسی برای سفر بهتر با تور سنت پترزبورگ با تور سنت پترزبورگ در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟ با بهترین جاذبه‌های گردشگری سنت پترز بورگ آشنا شوید بعد از مشاهده قیمت تور سنت پترزبورگ و مسکو کدام تور را انتخاب کنیم؟ نادیا پرواز شما را به بازدید از شهرموزه‌ها دعوت می‌کند

چند نکته‌ی اساسی برای سفر بهتر با تور سنت پترزبورگ

1.ویزای روسیه تهیه کنید: از آن‌جایی که برای تهیه‌ی ویزای توریستی روسیه نیاز به اصل بلیت رفت و برگشت دارید؛ بهتر است قبل از مراجعه به سفارت روسیه(خیابان نوفلوشاتو واحد 37) بلیت‌های سفرتان را تهیه کنید. تعیین زمان سفر هم حیاتی است چرا که ویزای توریستی روسیه تنها چهارده روز اعتبار دارد. بعد از مشخص کردن زمان سفر کافی است با دو قطعه عکس 4*3، فرم اطلاعات تکمیل شده، پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار و بیمه‌نامه مسافرتی برای دریافت ویزا به سفارت روسیه مراجعه کنید.

2.واحد پول متناسب تهیه کنید: همانطور که می‌دانید واحد پول روسیه روبل است. برای تهیه‌ی روبل می‌توانید در ایران به سراغ شعبه‌های بانک ملی بروید، اگر هم پروسیه‌ی انتخاب میان تور سنت پترزبورگ تنها و یا تور ترکیبی روسیه برایتان انقدر طولانی شده که دیگر به تعویض پول فکر نکرده‌اید، نگران نباشید! در روسیه می‌توانید به سراغ صرافی‌ها بروید و روبل تهیه کنید. خبر خوب این‌که روس‌ها به تجارت با یورو و دلار هم عادت دارند و می‌توانید با خیال راحت از این دو واحد پولی رایج هم استفاده کنید.

3.به زمان برگزاری تور سنت پترزبورگ توجه کنید: روسیه و سنت پترزبورگ به زمستان‌های سردشان معروف هستند، بنابراین اگر طاقت سرما را ندارید بهتر است در زمستان حتی به فکر مشاهده قیمت تور سنت پترزبورگ و مسکو هم نیفتید. حدود خردادماه به خاطر هوای بهتر و همچنین پدیده‌ی شب‌های سفید، و بعد از آن تابستان یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به سنت‌پترزبورگ است. از طرف دیگر طبیعت جالب سنت پترزبورگ در فصل پاییز خودی نشان می‌دهد، بنابراین اگر دوست دارید با یک تور ترکیبی روسیه کمی ارزان‌تر نسبت به  سایر ایام سال راهی سنت‌پترزبورگ شوید، می‌توانید سفر در آبان ماه یا آذرماه را تجربه کنید. البته دقت کنید که از آذ کم‌کم سرمای روسیه شروع می‌شود و به قول معروف زمستان در راه است.

سنت پترزبورگ

با تور سنت پترزبورگ در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟

1.هتل آزیموت: هتل آزیموت یکی از هتل‌های چهار ستاره و قدیمی شهر سنت‌پترزبورگ است. نزدیکی هتل به ایستگاه مترو و همچین دسترسی خوبی که به بناهای تاریخی سنت‌پترزبورگ دارد، باعث محبوبیت زیاد این هتل شده‌است. رستوران، کافه، سالن تناسب اندام، سونا، فروشگاه و ... از دیگر امکانات این هتل هستند.

2.هتل سولو سوکوس پالاس بریج: اگر دوست دارید با رزرو تور سنت پتربورگ تنها یک سفر لوکس را تجربه کنید، می‌توانید به سراغ هتل سولو سوکوس بروید. یک هتل پنج ستاره در شهر سنت پترزبورگ که با رستوران‌ها و امکانات رفاهی متنوع مسافران را خیلی خوب راضی می‌کند. از امکانات این هتل می‌توانیم به سالن ورزش، استخر سرپوشیده بزرگسالان و کودکان، کلاس یوگا و ... اشاره کنیم. از طرف دیگر این هتل دارای بالکن اختصاصی با چشم‌اندازی خوب به شهر است. تورنمنت‌های گلف و تورهای پیاده‌روی هم در این هتل برگزار می‌شود که طرفداران خاص خودش را دارد.

سنت پترزبورگ

با بهترین جاذبه‌های گردشگری سنت پترز بورگ آشنا شوید

.موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ: اگر عاشق تاریخ هستید بازدید از موزه‌ی آرمیتاژ یا هرمیتاژ برای شما مثل پاگذاشتن در تونل زمان است. اگر عاشق تاریخ هم نباشید باز هم موزه‌ی آرمیتاژ با ساختمان ومعماری جالبش و داستان‌هایی که از تاریخ روسیه می‌گوید؛ می‌تواند شما را راضی کند. در این موزه اشیای هنری و قدیمی‌ای از سراسرجهان به چشم می‌خورد، سرنخ‌ها و یادگاری‌هایی هم از زندگی افرادی مثل پیتر کبیر(بنیان‌گذار سنت پترزبورگ)، کاترین و... در این موزه وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست.

2.کلیساهای معروف سنت پتربورگ: سنت ‌پترزبورگ از شهرهای قدیمی روسیه است، و خیلی طبعی است در شهری با این قدمت، کلیساهای زیادی وجود داشته باشد. از معروف‌ترین کلیساهای سنت‌پترزبورگ که باید حتما به سراغشان بروید، می‌توانیم به کلیسای سنت ایزاک که بزرگ‌ترین کلیسای ارتودوکس روسیه است و کلیسای ناجی در خون که حدود 1917 و به یاد الکساندر دوم ساخته شد، اشاره کنیم.

سنت پترزبورگ

3.کاخ کاترین کبیر: کاترین کبیر را به عنوان بزرگترین زن تاریخ روسیه می‌شناسند، زنی که شکوفایی اقتصادی را برای روسیه‌ی زمان خودش به ارمغان آورد. کاخ کاترین کبیر تا حدود قرن نوزدهم در اشغال سوئد بود اما بعد روس‌ها با حمله به سوئد کاخ تاریخیشان راپس گرفتند و حالا هم مثل یک نگین ارزشمند حسابی مواظبش هستند. این کاخ بزرگ در گذشته محل استراحت تزارهای روسیه بوده، دریاچه‌ی مصنوعی، پارک کاترین کبیر و قصر الکساندر از بخش‌های مهم این کاخ سلطنتی هستند؛ که خوب است از آن‌ها بازدید کنید.

4:شب‌های سفید: سنت‌پترزبورگ و روسیه نزدیک قطب قرار گرفته‌اند برای همین هم در بازه‌ای از سال یعنی حدود 21 خرداد تا 11 تیرماه عملا خط افقی وجود ندارد تا خورشید به داخلش برود و شب شروع بشود. در نتیجه شب‌ها در این بازه‌ی زمانی حال و هوای غروب را دارند. البته این غیرشاعرانه‌ترین توصیفی است که می‌شود از این شب‌های جذاب سنت پترزبورگ ارائه داد. حال و هوای زنده‌ی شهر و ذوق گردشگران از دیدن یکی از منحصربه‌فردترین پدیده‌های طبیعی زمین، قطعا در غالب کلمات جا نمی‌شوند و خوب است که خودتان از نزدیک این شب‌های جذاب را تجربه کنید.

بعد از مشاهده قیمت تور سنت پترزبورگ و مسکو کدام تور را انتخاب کنیم؟

معمولا بیشتر تورها به شکل تور ترکیبی روسیه ارائه می‌شوند اما اگر دوست داشته‌باشید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید یا زمان بیشتری را در شهر سنت‌پترزبورگ بگذرانید، می‌‌توانید بعد از صحبت با آژانس مسافرتی تور سنت‌پترزبورگ تنها را خریداری کنید.

قیمت تور سنت‌پترزبورگ و مسکو با توجه به نوع آژانس مسافرتی( مجری مستقیم یا با واسطه بودن هولدینگ)، نوع یرلاین پروازی، فصل سفر، نوع هتل و اتاق‌ها و البته طول دوره‌ی سفر تعیین می‌شود.

با توجه به موارد بالا هزینه سفر و اقامت به مدت هفت شب و هشت روز در مسکو و سنت‌پترزبورگ در اتاق دو تخته 11،990،000 تومان تا 15،490،000 و در اتاق یک تخته حدود 14،590،000تومان تا 19،990،000  است.

سنت پترزبورگ

نادیا پرواز شما را به بازدید از شهرموزه‌ها دعوت می‌کند

سنت پتربورگ با شب‌های سفید خاطره‌انگیزش و البته جاذبه‌های گردشگری بی نظیرش هر اهل سفری را وسوسه می‌کند.

شرکت نادیا پرواز یکی از هولدینگ‌های مستقیم روسیه است که می‌توانید برای رزرو تور سنت پترزبورگ و یا تور ترکیبی روسیه روی آن حساب کنید.

نادیا پرواز با ارائه خدماتی مثل ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی‌زبان، سیم کارت و گشت شهری خاطره‌ای خوش از سفر به پایتخت فرهنگی روس‌ها برای شما می‌سازد.

در آخر

حالا که فهمیدیم سنت‌پرزبورگ چقدر جذاب است، شاید بد نباشد بار سفر ببندیم و به این شهر تاریخی که از پس جنگ‌جهانی و انقلاب‌های بزرگ برآمده، سری‌بزنیم. قطعا این قهرمان مردم روسیه، برای ما هم گفتنی‌های زیادی دارد.

نادیا پرواز سفر به سبک رویای تو : 41579-021

فرم ارسال نظر