کافه پوشکین مسکو

بیش از 50 سال پیش، گیلبرت بکو، خواننده مشهور فرانسوی، در مسکو تور برگزار کرد. پس از بازگشت به فرانسه، او آهنگ "ناتالی" را نوشت که آن را به راهنمای روسی خود ناتالیا تقدیم کرد. این آهنگ حاوی کلمات زیر است: "ما با شما در اطراف مسکو قدم می زنیم ، به میدان سرخ می رویم ، و شما کلمات حفظ شده ای را در مورد لنین ، در مورد انقلاب می گویید ، و من فکر می کنم: "چه خوب است که با شما در کافه پوشکین باشم. ، جایی که بیرون از پنجره برف می بارد. شکلات داغ می‌نوشیدیم و در مورد چیزهای کاملاً متفاوتی صحبت می‌کردیم...»

این آهنگ در فرانسه بسیار محبوب شد. و جای تعجب نیست که فرانسوی ها یک بار در مسکو به دنبال "کافه پوشکین" بودند، اما آن را پیدا نکردند، زیرا این فقط فانتزی شاعرانه بکو بود. این آهنگ بود که الهام بخش آندری دلوس برای ایجاد تاسیساتی بود که آشپزی اصیل روسیه در قرون گذشته را احیا کرد.

بنابراین در 4 ژوئن 1999، کافه پوشکین در بلوار Tverskoy در عمارت ساخته شده به سبک باروک افتتاح شد. در افتتاحیه آن، گیلبرت بکو آهنگ معروف خود "ناتالی" را اجرا کرد.

بلوار Tverskoy و اطراف آن در زندگی A.S. پوشکین نقش بزرگ و تقریباً عرفانی دارد. این مکان در سال 1796 افتتاح شد و به محلی برای پیاده روی افراد جامعه عالی و افراد مشهور مسکو تبدیل شد. پوشکین بیش از یک بار در بلوار ملاقات شد.

نادیا پرواز سفر به سبک رویای تو : 41579-021

فرم ارسال نظر