راهنمای انتخاب هتل مناسب در روسیه

در روسیه شما می توانید هم هتل های لوکس و هم هتل هایی که شاید اسم هتل برایشان زیادی باشد، را رزرو کنید. خوشبختانه امکان بررسی آنلاین این فرصت را به شما می دهد که نظرات دیگر مسافران را در مورد انتخاب های خود بخوانید و با آمادگی وارد محل اقامت خود شوید. در این مطلب با نادیا پرواز همراه باشید و با انواع اقامت ها در روسیه و ملاک های رزرو هتل ها بیشتر آشنا شوید. 

 
انواع اقامت در روسیه 

 

هتل های لوکس مسکو

انواع مختلفی از هتل و اقامتگاه در شهرهای بزرگ روسیه وجود دارد:


هتل ها

در روسیه از هتل های لوکس زنجیره ای گرفته تا هتل های بومی عالی همه قابل اجاره هستند. اکثر این هتل ها 3 تا 5 ستاره هستند و در شهرهایی مثل مسکو، سن پترزبورگ وسوچی به چشم میخورند. تا پایان سال 2014 تعداد 137 هتل زنجیره ای در روسیه ایجاد شد که ظرفیت 31000 اتاق را به زیرساخت گردشگری این کشور افزود. اکثر این هتل های زنجیره ای عبارتند از آکور هتل، اینترکانتی ننتال، ماریوت، هیلتون و غیره.

برای مثال هتل هایی مانند نووتل مسکو سیتی، کاسموس کلاب،آزیموت، پرزیدنت، رادیسون رویال در شهرهای مسکو و سن پترزبورگ می توانند انتخاب مناسبی باشند. 

 

هتل های روسیه


آپارتمان های جهانگردی

مانند بسیاری از نقاط دنیا آپارتمان هم جای خود را در دل گردشگران کشور روسیه باز کرده است و بستری جذاب را برای آنهایی که با جمع دوستان و خانواده خود سفر می کنند ایجاد کرده است. بیشتر آنها در مرکز شهر قرار دارند و امکانات رفاهی خوبی هم دارند. جالب اینجاست که بیشتر آنها ساختمان هایی از دوران شوروی سابق هستند که بازسازی شده اند؛ پس داستان های جالبی دارند. 

آپارتمان در مسکو

این اقامتگاه ها را می توانید از سایت هایی مانند LikeHome و یا سایت آمریکایی Airbnb رزرو کنید. 

 
 هاستل ها

برای جوان ترها و آنهایی که به تنها سفرکردن علاقه دارند، هاستل ها گزینه هایی جالب به شمار می آیند. در ضمن آنها اقامتگاه هایی هستند که امکان آشنایی با کسانی که از جای جای دنیا آمده اند را برای مسافران خود مهیا می کنند.

 

هاستل در روسیه

هاستل ها قیمت هایی به شدت مناسب دارند اما یادتان باشد با رزرو یک هاستل نمی توانید ویزای روسیه را از ایران بگیرید. به این خاطر که می بایست هنگام دریافت ویزای روسیه برای خود حتما هتل رزرو کرده باشید که در سال های اخیر با هتلی که از قبل کامل پرداخت کرده باشید، موافقت می کنند. 


با چه ملاک هایی در روسیه هتل رزرو کنیم

چهار ملاک عاقلانه برای رزرو در نظر بگیرید:
موقعیت مکانی و امکان دسترسی به جاذبه های شهر و وسایل نقلیه، قیمت، امکان کنسلی تا شب قبل از اقامت، نظرات مثبت مسافران قبلی هتل یا آپارتمان.

اگر مسافر شهر مسکو هستید، سعی کنید نزدیک به حلقه کوچک شهر، هتل بگیرید این موضوع خیلی به نفع جیب شماست، هم چنین گشت و گذار در شهر را برایتان جالب تر میکند. یا حداقل هتلی را انتخاب نمایید که در نزدیکی آن ایستگاه مترو باشد. 

 

هتل رادیسون رویال مسکو

در سن پترزبورگ هم سعی کنید هتلی بگیرید که نزدیک به موزه ارمیتاژ و منطقه نفسکی باشد تا دوباره به نفع جیبتان و وقتتان برای دیدن جاذبه های شهری عمل کرده باشید. خیابان نفسکی زیباترین و معروف ترین خیابان سن پترزبورگ است. پس می توانید هتل ها و آپارتمان های مناسبی پیدا کنید. 

هتل سنت پترزبورگ

قیمت

قیمت هتل در روسیه بسیار متنوع است از شبی 10 دلار تا 500 دلار می توانید هتل پیدا کنید. البته در نظر داشته باشید که ستاره هتل ها در هر کشور کیفیت های خاص خودش را دارد. مثلا یک هتل 5 ستاره در روسیه را هرگز با آمریکا مقایسه نکنید و خوب هر چه موقعیت هتل به مرکز شهر نزدیک تر هم باشد، بهای بیشتری را طلب می کند. در مورد هتل های 3 و4 ستاره هم چیزی بین 60 تا180 دلار برای هر شب اقامت باید بپردازید. 

 

قیمت هتل در روسیه

در نهایت سایت های زیادی را بررسی کنید تا به قیمت مناسب تری هتل خود تان را رزرو کنید.


امکان کنسل کردن رزرو

همیشه هتلی را پیدا کنید که تا آخرین لحظه ها اجازه کنسل کردن را به شما می دهد. شما چه می دانید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد و از طرفی هم ممکن است بعد از چند روز هتل مناسب تر با قیمت بهتری پیدا کنید.

 

کنسل کردن هتل در روسیه

پس هتلی بگیرید که بدون هزینه اجازه کنسل کردن را به شما می دهد. هرچند از طرفی هم چنین امکانی قیمت رزرو را کمی بالا می برد ولی باز ارزشش را دارد. 


تجربه دیگران را بخوانید

تجربه مهمانان قبلی هر هتلی اطلاعات دقیقی از کیفیت خدمات و غذاهای هتل و شلوغی و وضعیت اینترنت اتاق ها به شما می دهد. سایت های خوبی مانند تریپ ادوایزر و بوکینگ نظرات زیادی را به نمایش می گذارند از آنها غافل نشوید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویزای و یا تورهای روسیه با همکاران ما در نادیا پرواز تماس بگیرید.

 

نادیا پرواز سفر به سبک رویای تو : 41579-021

فرم ارسال نظر